Reset wachtwoord Hikvision apparaat met Hik-Partner Pro en PC/laptop
Via Hik-Partner Pro software op een PC of laptop is het mogelijk om het wachtwoord van je apparaat te resetten. Volg hiervoor onderstaande instructie voor de reset procedure.
Belangrijk:
Voordat je een reset kunt uitvoeren, heb je een duidelijke foto van het apparaatlabel nodig.
Zorg ervoor dat het serienummer en modelnummer goed leesbaar zijn!!
Ga naar de website van Hik-Partner Pro.
Beweeg met je muis over het menu-item “Ondersteuning”.
Klik op “Online-ondersteuningscasus”.
Selecteer vervolgens “Apparaatwachtwoord reset”.
Selecteer één van de twee opties die van toepassing is:
Keuze “andere”
Kies deze optie als het apparaat niet in hetzelfde netwerk zit.
Bekijk de instructievideo en vervolg de resetprocedure.
Keuze “LAN-apparaat (SADP)”
Kies deze optie als het apparaat zich in hetzelfde netwerk bevindt als jouw computer en vervolg de instructie
Selecteer het apparaat waarvan je het wachtwoord wil resetten.
Voeg hier ook je foto toe van het apparaatlabel.
Je krijgt een bevestiging dat je casus is ingediend. Deze krijgt u ook per mail.
In sommige gevallen is de code direct beschikbaar.
Wanneer dit niet het geval is wacht dan 5–10 minuten en ververs de pagina.
Op die pagina vind je ook uitleg over waar je de code kunt invullen.
Je ontvangt ook een e-mail zodra de code beschikbaar is.
Tot slot ontvang je een e-mail met de vraag of je de casus wilt afsluiten.
Dit kan in hetzelfde scherm waar je ook de code vindt.