Reset wachtwoord Hikvision apparaat met Hik-Partner Pro App

In de Hik-Partner Pro app kunt u zelf het wachtwoord van je apparaat resetten. Volg hiervoor onderstaande instructie voor de reset procedure.

Belangrijk:
Voordat je een reset kunt uitvoeren, heb je een duidelijke foto van het apparaatlabel nodig.
Zorg ervoor dat het serienummer en modelnummer goed leesbaar zijn!!

 

Ga naar Toolkit.
Klik op Online-ondersteuningscasus.

 

Klik op Nieuwe case.

 

Selecteer het casustype: Wachtwoord apparaat gereset. 

Je krijgt nu de keuze tussen LAN-apparaat (SADP) en Overige.
selecteer LAN-apparaat (SADP) voor apparaten in hetzelfde LAN netwerk als uw telefoon.
selecteer Overige wanneer uw telefoon niet in het zelfde netwerk zit als het apparaten.

 

Wanneer je kiest voor Overige krijg je een instructievideo “Hoe kan ik het apparaatwachtwoord resetten”.

Als je voor LAN-apparaat (SADP) hebt gekozen dan vind je hieronder verdere uitleg.
In de lijst met apparaten selecteer je het te resetten apparaat.

Nu gaat u de uw casus “wachtwoordreset”  indienen.
Hier dient de gemaakte foto van het apparaatlabel te uploaden.

 

Wanneer je aanvraag is goedgekeurd zie je een groen vinkje.

Wanneer je op weergeven drukt wordt uw cases weergeven.

 

Hikvision zal binnen 8 kantooruren reageren.
Praktijk is vaak dat er bij het verse van de pagina al een code in beeld verschijnt of anders binnen 5-10 min.

 

U heeft nu twee opties:
1. In geval uw telefoon in het zelfde LAN netwerk zit als het apparaat, kopieer de code u plakt u deze in het volgende scherm.
2. Als het apparaat en uw telefoon niet op het zelfde LAN zitten reset dat het apparaat met SAPD via een computer.

Let op: De code is 48 uur geldig!

©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl