Oosterberg beste in Bouwkennis klanttevredenheidsonderzoek

september 4, 2020

Koninklijke Oosterberg komt als beste naar voren in het klanttevredenheidsonderzoek 2020 van Bouwkennis. Het onderzoek is uitgevoerd onder E-installateurs. Met een score van 8,2 op algemene tevredenheid scoren we ruim boven de markt. Op negen andere aspecten komen we ook als beste uit de bus. Dit maakt ons trots, zeker omdat we op vrijwel alle aspecten hoger scoren dan de vorige meting van 2019!

 

Op de onderdelen prijs, kwaliteit, advies vertegenwoordiger, betrouwbaarheid, nakomen van afspraken, klantvriendelijkheid, serviceklachtafhandeling, meedenken met klant en kennis behaalt Oosterberg de hoogste score. Op professionaliteit, innovativiteit, duidelijkheid documentatie en levertijd scoren we rond het gemiddelde in de markt. Ook qua NPS-score staan we op de eerste plek. Dit geeft aan dat installateurs ons aanraden aan anderen.

Toelichting onderzoek
Bouwkennis heeft ook dit jaar in samenwerking met USP Marketing onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid onder E-installateurs. Het onderzoek is uitgevoerd in de periode maart tot en met juli 2020. In totaal zijn 773 geslaagde enquĂȘtes afgenomen.

Terug naar Algemeen nieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl