Onze naamsbekendheid groeit

mei 17, 2021

Eind vorig jaar onderzocht BouwKennis de naamsbekendheid en het imago van een aantal elektrotechnische groothandels, waaronder Koninklijke Oosterberg. De resultaten van dit onderzoek zijn inmiddels bekend.
We delen de hoogtepunten graag met jou.

Onze naamsbekendheid is goed en wordt steeds beter. Zij groeide van 79% in 2018 naar 87% in 2020. Hiermee staan we in de top drie van elektrotechnische groothandels. Een resultaat om trots op te zijn. Onze bekendheid is het grootst in Noord- (86,67%) en Oost-Nederland (87,5%) en iets lager in West- (77,88%) en Zuid-Nederland (75%).

Van de groep die Oosterberg kent, zegt 44% weleens gebruik te maken van de goederen en diensten van onze groothandel.
16,13% van de deelnemers geeft zelfs aan dat wij de voorkeursleverancier zijn.

De merkwaarden die de deelnemers aan het onderzoek het beste bij Oosterberg vonden passen, zijn ‘goede kwaliteit’ (32%), ‘klantgericht’ (32%) en ‘kennispartner’ (19%).

Kortom: mooie resultaten mét ruimte voor verbetering. Want we gaan natuurlijk voor de eerste plaats.

Terug naar Algemeen nieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl