Nieuwe verlichtingsproducten en AR-app van SLV

maart 12, 2020

Zoals er in het voorjaar nieuw leven ontspruit, groeien en bloeien er nieuwe ideeën bij SLV. Zo komt het verlichtingsmerk met meer dan 50 nieuwe armaturen voor onder andere buiten, de horeca en in woningen. Daarnaast lanceert SLV het nieuwe magazine “Experience light – the magazine”. Hierin wordt een frisse blik gegeven op de ontwikkelingen in de verlichtingsbranche. En dat zal verschillende doelgroepen aanspreken. Zo is er aandacht voor de manier waarop verlichting wordt geïnstalleerd. En zijn er artikelen over variabele kleurtemperatuur, het belang van de kleurweergave van winkelverlichting en aandacht voor duurzaamheid.

Bijzondere aandacht gaat uit naar de augmented reality (“AR”) app die SLV begin maart op de markt brengt. De app wordt op een smartphone of tablet geïnstalleerd. Vervolgens kan men virtueel producten plaatsen in de omgeving die met de camera van het device wordt geregistreerd. Zo kunnen armaturen -binnen of buiten- vast worden uitgeprobeerd in hun beoogde omgeving. Een ideale advies- en verkooptool voor elektrotechnisch installateurs, ontwerpers en lichtplanners. Daar waar de verbeelding van de klant stopt, beginnen de mogelijkheden van de app.

De nieuwe producten, het nieuwe magazine en de AR-app worden gepresenteerd op de beurs LIGHT+BUILDING 2020 in Frankfurt, waar SLV met een grote stand vertegenwoordigd is.

Meer informatie over alle genoemde noviteiten is te vinden op www.slv.com.

Terug naar Productnieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl