Koninklijke Oosterberg verwelkomt Fabienne Linschoten en Marleen Vloedgraven-Vos als nieuwe directeuren
maart 17, 2023
Het directieteam van Koninklijke Oosterberg is weer op volle sterkte. Op 1 januari 2023 is Fabienne Linschoten gestart als de nieuwe directeur marketing van de elektrotechnische groothandel. Daarnaast groeide Marleen Vloedgraven-Vos per 1 oktober 2022 door naar de functie van directeur P&O.
Fabienne Linschoten is aangetrokken als de nieuwe directeur marketing van Koninklijke Oosterberg. Na functies bij bol.com en Canon Europe was zij de laatste elf jaar werkzaam bij Makro Nederland in verschillende leiding gevende rollen op het snijvlak van marketing, e-commerce en digitale transformatie. Deze ervaring komt in haar nieuwe functie goed van pas.
Fabienne Linschoten: “Koninklijke Oosterberg is een familiebedrijf gericht op de lange termijn. Dit spreekt me erg aan. Daarbij gaat de organisatie een volgende groeifase in. Hieraan draag ik als directeur marketing graag mijn steentje bij door vanuit de totale klantreis nieuwe stappen te zetten. Door continu te blijven verbeteren, kunnen we onze klanten in de toekomst goed blijven bedienen.”
Interne doorgroei
Marleen Vloedgraven-Vos werkt sinds 2012 bij Koninklijke Oosterberg. Nadat zij de afgelopen jaren werkzaam was als hoofd P&O en KAMV, groeide ze eind vorig jaar intern door naar de functie van directeur P&O.
Marleen Vloedgraven-Vos: “Met deze nieuwe functietitel is er meer duidelijkheid gekomen over de inhoud van mijn functie. Als directeur P&O zet ik de koers die ik als hoofd P&O en KAMV inzette voort. Ik ga verder met het verder professionaliseren van het HR-beleid passend bij de ontwikkeling van de organisatie.”
Terug naar Algemeen nieuws