Hager productvragen via WhatsApp, nu tot 20.00 uur

september 4, 2017

Je kunt nu ook, buiten kantoortijd, appen met Hager!

Hager introduceerden begin dit jaar een extra service kanaal voor relaties: WhatsApp. Met deze service kan de Elektrotechnisch proffesional alle productvragen via WhatsApp je vragen aan Hager stellen. Hiermee bieden ze een nieuwe manier om laagdrempelig en snel in contact met de specialisten te komen.

Maar Hager blijft ontwikkelen: velen installateur houden na 17.00 niet op met hun werk. Hager wil continu aansluiten bij de wensen van haar klanten en daarom hebben ze besloten om in de maand september een uitbreiding op deze service uit te proberen. In de maand september is Hager tussen 08.00 en 20.00 via WhatsApp bereikbaar voor alle productvragen.

Zet nummer 06 22 405 435 in je WhatsApp-contacten als Hager WhatsApp. (Let op: je kunt naar dit nummer alleen appen.)

Zelf WhatsApp inzetten?
Je kunt niet alleen met Hager appen? Ze helpen je ook als jij zelf WhatsApp wilt gebruiken als contactmiddel met jouw klanten. Download snel de whitepaper en zie hoe WhatsApp jou kan helpen. www.hager.nl/whitepaper

Terug naar Productnieuws
©2016 Oosterberg BV     |      Website realisatie: Webton.nl